جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی خودرو   هولدر خودرو و دوچرخه موتور   هولدر خودرو   هولدر شارژر وایرلس مغناطیسی خودرو | ESR Halolock Magnetic Wireless Car Charger

هولدر شارژر وایرلس مغناطیسی خودرو | ESR Halolock Magnetic Wireless Car Charger

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

هولدر شارژر وایرلس مغناطیسی ESR

نگهداری گوشی در دست هنگام رانندگی و توجه به آن ممکن است موجب وقوع حوادثی مانند تصادف شود. بنابراین بهتر است هنگام رانندگی گوشی خود را در جایی مطمئن قرار دهید تا علاوه بر استفاده از برنامه های مسیریابی، تسلط کاملی بر رانندگی داشته باشید. هولدرهایی که کمک می کنند تا گوشی در محلی مطمئن و مناسب در خودرو قرار گیرد، تنوع بسیاری دارند که یکی از آن ها “هولدر شارژر وایرلس مغناطیسی ESR” می باشد که علاوه بر نگهداری ایمن گوشی قابلیت شارژ وایرلس آن را نیز دارد.

طراحی هولدر

هولدر شارژر وایرلس مغناطیسی ESR به صورت تخصصی برای آیفون های سری 12 و 13 طراحی شده است؛ چرا که پد شارژر آن به فناوری مگ سیف اپل مجهز است و آیفون های یاد شده بدون نیاز به ابزاری جداگانه به آن متصل و شارژ خواهند شد. البته از این هولدر برای شارژ و نگهداری سایر گوشی های هوشمند نیز می توان استفاده نمود.

شارژ سریع بی سیم

شارژ بی سیم گوشی به صورت فست شارژ انجام می شود و تنها کافیست پس از اتصال کابل شارژر به فندکی خودرو، گوشی را بر روی آن قرار دهید. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت فست شارژ می بایست از یک شارژر 18W QC استفاده نمایید.

اتصال محکم گوشی به هولدر

اتصال گوشی به پد شارژ کامل محکم و ایمن است و جای هیچ نگرانی ای بابت سقوط گوشی حتی در مسیرهای ناهموار وجود نخواهد داشت. مگنت های استفاده شده در قسمت داخلی پد شارژ به اندازه ای قدرتمند هستند که بتوانند 6 برابر وزن یک آیفون 13 پرو مکس را تحمل کنند.

قابلیت چرخش و تنظیم دلخواه زاویه دید

اتصال پایه هولدر شارژر وایرلس مغناطیسی ESR به پد شارژ وایرلس به کمک یک گوی انجام می شود که این گوشی قابلیت چرخش 360 درجه در محل خود را دارد. با توجه به قابلیت چرخش گوی، پد شارژ وایرلس نیز به طبع آن قابلیت تنظیم زاویه دلخواه را خواهد داشت.


برندESR
سازگار باانواع گوشی های هوشمند دارای قابلیت شارژ وایرلس
گارانتیگارانتی اصالت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

هولدر شارژر وایرلس مغناطیسی خودرو | ESR Halolock Magnetic Wireless Car Charger

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط